onsdag, december 28, 2011

Lima

Jag har inte riktigt haft tid att skriva nått här..
Iaf så åkte jag från Djurö 5.00 i måndags och pga "Dagmar" så tog det sin tid att komma upp, vart en powernap strax före Västerås också. Iaf så kom jag upp runt 11 och började lassa in ungefär hälften av prylarna från bussen in i huset :) 13 började jag jobba. Allt känns bra. Jobbet och boendet är superbra :)
Idag har jag haft Petra här på middagsmys och övernattning. Hon fick hjälpa mig in med soffan och min byrå. Perfekt! Så nu har jag bara lite fix kvar här innan jag är helt nöjd.
Veckan är planerad att jag jobbar från 11 varje dag tills att jag blir klar (20.30 igår 19.45 idag) och det beror på hur mycket som är beställt.. Ledig lör och sön. På fredag kväll kommer Magnus ner och firar lite nyår med mig :) vi hoppas på lite träning på lördag också! Dock är det minimalt med snö kvar här nu :( trist! Vi får se hur det blir helt enkelt.
Nä nu måste jag sova! Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar