torsdag, december 01, 2011

Kan man längta ihjäl sig?

Jag undrar om man kan längta ihjäl sig? Förmodligen inte. MEN det är skitjobbigt. Jag vill ha typ en meter snö och 7 minusgrader konstant fram till mars.. Kom igen nu!!
Dessutom saknar jag min gubbe så jag håller på att gå av. Går nog inte att vänja sig vid att vara ifrån varann. Tur att det finns telefon annars vet jag precis hur knäpp (knäppare än jag redan är) jag skulle bli..

Jag är då hemma på Djurö nu. Har hunnit börja sanera mitt rum och börja packa inför flytten till norr nästa helg. Har även betalat licens till svemo på 1475 kr hurra..! (not) och två anmälningsavgifter, annandags racet i Söderhamn och arctic cat cup i Östersund à 350kr st.. Är även anmäld till sm del ett i Lima :) nu är det på gång!! Mindre än en månad till första tävlingen!! Sjukt taggad på att få köra in nya pärlan nu.. Och återigen så är 10an fortfarande kvar..!
Ikväll tar jag och drar på efterlängtad bio! Twilights breaking dawn part 1 med lina och Sandra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar