onsdag, december 07, 2011

Good and bad

Saknar denna syn. Snart så :) fast med nya pärlan såklart ;) Mac får ta hand om denna skönhet tills nån väljer att ta över henne.

Jag har huvudvärk. Det har jag haft typ varje kväll i en veckas tid. Misstänker att det kan höra ihop med att jag har ont i käken och känns spänd där :( drygt värre kan jag ju säga. Nåja. Känns som att jag kunde ha värre problem. Testade massera nacke och käke med kampfersalva (hästmassagesalva) och det får bli ikväll också.
En annan teori är att jag sovit skitdåligt den här veckan.. Iaf på nätterna. Så idag har jag hållit mig vaken och hoppas kunna sova gott inatt.

Ja nu har jag gjort ett långt och rätt trist inlägg :p hoppas det blir lite mer träning och annat kul om sisådär 3 dagar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar