tisdag, oktober 18, 2011

Plåster igen

Ja igår vart det nålar igen.. Så nu sitter ett nytt plåster på mitt bröst. På fredag visar jag resultatet!

Idag ska jag och mamma åka och leta efter tyg och ny dyna till soffan jag har fått av mormor och morfar. Makeover på G! Tur att jag har familjen som sponsrar mig som är fattig skoteråkare, soffor och sånt är inte direkt inräknat i vinter budgeten :p

På tapeten i övrigt står att byta generatorrem på bussen, inget mer tjut!! Samt ta loss huven och måla den, sätta på sponsor dekaler, byta olja+filter och byta soppafilter. Ska hinna med en session med svägerskan och såklart träna. Nu när jag skrev allt dehär så känns veckan för kort!! För jag ska även till frissan (big change commin' up) och träffa lite kompisar.. Ojoj.. Love it :)

Och juste! Igår ringde chefen från hjulslätts gårdsbageri och berättade att jobbet är mitt :) så som jag brukar säga.. Det löser sig nog ;) jag brukar lyckas iaf, så nu väntar jag bara på besked om boende. Sen kan vintern komma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar