måndag, oktober 31, 2011

Helgen

Jaha vart börjar jag.? Från början får det bli.
Vid halv två kom jag iväg i fredags, styrde mot underbara Bergåkra. Kan inte ens beskriva hur fint de har fått det, vart ungefär dubbelt så bra som man kunde fantisera om tidigare. Superkul att träffa gamla "familjen". Så där insöp jag en kväll och natt av positiv energi :) på lör fm drog jag mig vidare till Sveg och skoternsdag hos ljungbergmotor.se mycket trevligt! Fick även med mig bytt raceställ och depårock! Very nice!
Taggad och oförskämt nöjd och lycklig med allt tog bussen mig vidare mot Östersund! Middag och party på marité var anledningen. Och såklart alla mina fina som också var där ;)

Skrämmande bra helg. Kan inte känna mig annat än väldigt nöjd med livet just nu. Glad.

Nu är vi påväg till värtan med btg. Ny vecka nya möjligheter! På fredag är jag i Rovaniemi :)
Ja... Jag älskar livet. Förlåt att jag tjatar :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar