torsdag, oktober 06, 2011

Ofrivillig träning!

Hej hopp! Idag äre skvätt lossningar som gäller, lite av många sorter till flera ställen dvs. Det innebär en hel del skottande för mig. Perfekt! Alltså ofrivillig träning :) har jag tur kommer vi i land i skaplig tid så kankse jag kan få testa mina nya joggingskor.. Jag hatar att springa men har inget val känns det som. Styrka är inget jag känner nån större brist på inför vintern, man blir rätt stark av att skotta ;) men däremot är kondisen inget att skryta med.. Men de är lite mer än 2 mån kvar innan det drar igång så den ska hinna bli bättre!

En sak som jag tycker är kul att jag kan vara både jättetjejig och mindre tjejig :p här på båten känner jag mig betydligt mindre tjejig än på denna bild tex ;) nu äre skitiga arbetskläder som gäller.. Och en påminnelse till mig själv: packa en buff eller halskrage till nästa vecka så jag slipper bli kall i nacken av höstblåsten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar