torsdag, april 14, 2011

Tomt

Skotersäsongen är slut för i år.. jäklar va fort de gick =/ just nu känns det tomt. Konstigt och länge kvar tills nästa säsong.. MEN tills dess är det mycket att göra och förbereda.

Nu har jag haft två dagrs ledigt och har 100% tagit det lugnt..
I måndags var jag till läkarn och jag kunde få konstaterat att jag förmodligen hade magkatarr, precis som vi misstänkte. Så jag fick medicin. I tisdags gick jag till jobbet men kunde inte va kvar hela dagen pga magen. Men nu när jag har tagit de superlugnt, typ legat i solen och läst Ozzys bok så känns det helt ok :) Och jag får väl tacka magen att den höll ut till sista tävlingsveckan innan den totalt började strejka!

Nu är det 23 dagar kvar här i vemdalen.. och jag lider av hemlängtan. Känns ju rätt värdo att vara här utan snö. Nu vill jag hem och damma av suckan och gå på worldclass :) Men det kommer nog gå fort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar