söndag, april 03, 2011

Sm deltävling nr 4

Hej på er alla glada!
Nu har jag precis tvättat av lynxen och lastat in den i bussen igen. Kunde tyvärr inte tvätta av bussen eftersom att jag inte kommer in på vår parkering pga all vidrig tösnö.. Uuusch! Fattar inte hur jag ska stå ut här i en månad utan vettig snö.. Deppigt värre!

Hur som helst ska ni få en lite update från gårdagen.
Vi va 14 tappra brudar som skulle göra upp om smpoäng. Jag satte som mål att sluta som 7a tyvärr missade jag det med en placering.. Men det känns helt okej ändå :)

Banan byggdes upp natten till lördag och var väldigt lös med aningens lite snö, vilket resulterade i en riktigt gropig, isig och svårkörd bana, men rolig!

Heat 1 slutade jag 9a och hade några riktigt roliga fighter som jag på sista varvet gick förbi :) och i andra heatet kom jag 7a. Vi skulle köra 10 varv/heat och när jag får se Marica komma på varvning känns det otroligt skönt, inte bara att hon kom först men att jag fick köra ett varv mindre på den väldigt krävande banan.. Så Marica vann alltså och det var riktigt roligt!

Nu ska jag äta lite innan jag ska åka på jobb. Veckan som kommer gäller: jobba och förbereda mig fysiskt och mentalt inför sm-finalen i Östersund på lördag samt ha skotern klar. Förstår inte att sm snart är slut för i år. Här kan man verkligen snacka om blandade känslor. Men jag längtar redan efter nästa säsong :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar