måndag, april 25, 2011

Djurö igen!

Nu har det blivit dags att lämna vemdalen för denna säsong.. Såklart blandade känslor. Men just nu känns det väldigt skönt. Saknar alla där hemma, gymmet, en "vardag" osv.. Har lite att ta tag i lixom.

Igår vart min Iphone stulen :( Fyfan va jag känner mig kränkt. Sårad och ledsen. Och ARG. Det värsta med det hela var att den låg på min säng, i vårt hus.. INTE okej. När man står för feting efterfest ska man fan inte behöva oroa sig.. men tydligen har jag fel.. Fan va onödigt. Telefonen spärras ju ändå så den blir ju värdelös.. Jävla idiot.

Så nu har jag alltså ingen telefon, känns inte alls bra.. Men imorn när jag kommer hem ska jag ta fram min gamla reservare. 0739988727 kan man då nå mig på. Annars funkar ju alltid facebook :)

Nu ska jag sova hörrni.. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar