söndag, januari 24, 2010

Fortsättningen..

Var alltså så mör igår att jag inte orkade skriva :p Nu har jag sovit, och vaknade pigg och taggad för träning kl 7 :) De andra sover så jag skriver lite! Måste flika in vilken vidrig mardröm jag hade inatt! När jag hittade pärlan så va det nån som hade BRUTIT av min fina rosa c&a skidor.. Usch.. och pajjat huven som jag har lagt ner ett antal timmar på. TUUUR att det va en dröm =)

Men gårdagen då..
Heat ett: Final 1
Kom ut dåligt i starten och höll mig kvar sist hela heatet, men körningen känns allt bättre och även orken! Jättekul heat och banan va i fint skick, många roliga hopp och fina vallar!

Heat 2: Final 2
Det va nu det skulle börja räknas då! Banan har börjat få sig lite stryk kan man säga, men vallarna är kanon och hoppen hade blivit väldigt oberäkneliga, så jag tog det hyffsat försiktigt, vilket några av de andra tjejerna inte gjorde ;) Lite strul från varvräkningen resulterade i att vi som vart varvade fick köra ett varv för lite, resultatet blev i vart fall 6a har jag för mig!

Heat 3: Final 3
Börjar med en dålig start, sen var banan nypistad och man hade ingen aning om hur den skulle se ut, ja jag hade ju gått den och kikat men vad hjälpte de...? I tredje kurvan när jag änligen känner att jag har lite flyt och inte är så långt efter så glider jag ur vallen och av banan..:( När jag väl va inne igen så va tjejerna ett halvt varv bort, lite surt. Jag va rätt mör i armarna vid detta stadie av tävligen så det blev inget extremt :)

Totalt blev jag sist ändå, med en poäng upp till hon som kom före mig, så inte allt för missnöjd med min insatts och hade en bra känsla under dagen!

Nu är det snart dags för mig att gå upp och äta frukost med Renheimarna som har stått för boende inatt, och jag slutar aldrig förvånas över hur snälla, gulliga och extremt trevliga människor kan vara. Gilla mycket =)'
Sen bär det av igen, nu till Lima banan för lite träning =) Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar