onsdag, januari 20, 2010

En liten uppförsbacke visst!

Nu är det mycket som känns motigt. TUR är att jag har en kul helg att se fram emot!!
Igår va jag förbi på verkstaden för att kolla hur utvecklingen går med bilen.. Och jag fick väl inge glädje besked precis.. Men idag eller imorn skulle det iaf komma en kollega till dem och se om han kunde komma på vad felet är. Om han ka det så kankse jag skulle hinna till helgen, han ville inte att jag skulle hoppas för mkt, Men nog gör jag det!!

Helgen ser ut som följer:
Lördag blir avresa 4.30 hemifrån mot söderhamn där det vankas tävling. Hälsingeracet och vi är 10 brudar anmälda :) KUL!
Efter tävlingen hakar jag på hem till familjen Renheim då vi ska ha träningsdag på Limabanan på söndagen! Ska bli så kul och jag ser verkligen fram mot helgen!

Nu måste jag in och jobba igen.. hade lite illamående känningar i fm, hoppas det va inbillning för jag har inte tid att bli sjuk nu när det är så tajt tävlings och tränings schema!!

Men en sak till, jag fyller år om en vecka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar