tisdag, januari 17, 2012

Nya tag

Hej hopp!
Känner mig som en hopplöst dålig bloggare..
Men så kan det bli.
Meråker i lördags har jag faktiskt inte ens lust att skriva nått alls om. så vi glömmer den dagen.

Imorn ska jag träna på mattsåsen med Marica :) Tävlingar där nu i helgen! Sm för mig på lördagen och sverigecupen på söndagen då jag ska vara depåslav åt Magnus ;)

Ganska så lugnt på jobbet nu. Men om man säger så, så finns det att göra ändå.. Fattar inte riktigt hur allt ska hinnas med när det blir full fart igen.

för övrigt så är det 10 dagar kvar till jag fyller 23. Längtar mycket till den helgen som blir en rejäl långhelg med sm i stadioncross på torsdagen, i östersund =) och sen blir jag kvar där över fredagen och tar sen med mig magnus hit till dalarna för att tävla i mora på lördagen.

Ja som ni kan avläsa i kalendern så är det inte jättemycket lediga helger, har dock bestämt mig för att inte göra fler norgeresor. känns inte värt det helt enkelt...

Nu ska jag ta och diska lite.. kul. NOT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar