måndag, januari 02, 2012

Helgen!

Hej på er igen! Gissa om jag saknar min lilla sötnos som är kvar hemma på Djurö?! Very much..

Återvände till Lima nu imorse och sitter på jobbet nu och har lite rast.
Lördagen ägnades åt träning på gräfsåsen och sen mys i lägenheten med riktigt god mat och mina finingar Magnus och Petra. :) skönt med ett lugnt nyår faktiskt! Söndagen vart inte många knop gjorda. Fick iaf hjälp att fixa bakljuset på lynxen, vart fin med dioder :)

Jag har plågats av huvudvärk typ 3-4 dagar i sträck nu, otroligt olämpligt. Hoppas det inte är nått pågång nu när tävlingarna drar igång till helgen :/ på tal om det så är det ju arctic cat cup lör-sön! Ett måste för alla i närheten av Östersund att komma dit och kika! Och såklart komma förbi depån och hälsa på mig och lynxen ;) info på www.arcticcatcup.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar