måndag, augusti 29, 2011

Sweetcamp 2011 osv

Hallåå!
Nu ligger jag i min hytt på Nordanvind igen. Lyssnar klart på min ljudbok som jag påbörjade i helgen :)

Helgen vart lyckad, alltid underbart att träffa skoterfolk. Och såklart när det är extremsports evenemang är det ofta mycket härligt folk! Jag mår alltid som bäst såna här helger, hojar i luften och härlig stämning :) Och all cred till Olle och hans crew som dragit ihop hela eventet, GRYMT. Härligt att få lite kvalitétstid med Petra också :)

Påväg upp tog jag mig en tur förbi Sveg och http://ljungbergsmotor.se/ för lite vintersnack och glada nyheter om ny skotern :) Så nu är min 2010a till salu! Mer info kommer. Har ju även min Suzuki RM125-07 på annanos :)

För övrigt så är jag nästintill frisk. Hoppas att jag kan börja med lite träning i veckan..

I helgen ska jag debutera i svävar-em. Flottsbro i huddinge/tullinge är alltså där man ska vara ;) Mer info på http://www.swedenhover.com/

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar