onsdag, augusti 17, 2011

Sjuk och lite nyheter

Hej!
För närvarande ligger jag sjuk i lättare feber och desstovärre hosta. Jag hatar hosta, den gör mig helt slut.. Försöker göra nån nytta här ombord men orkar nästan ingenting..

Aja blir väl så av all ac i USA och resandet. Hur som helst så var resan hur bra som helst och jag är verkligen glad att jag åkte med :) x-games kan vara de coolaste jag sett och vegas va inte så tokigt de heller :) ja hela resan va riktigt grym! De enda som va dåligt va att jag med ett par meter missade chapparall.. :( så nu måste jag beställa knäskydd, om nån vill vara med att dela frakt från bto så får ni gärna hojta till!

Bästa nyheten av allt är att jag har en ny fin lynx pågång till vintern :)
En annan kul sak är att första helgen i sept är de svävartävling (em deltävling) på flottsbro och jag ska nog delta :)

Ja nu vart de mycket.. Men bloggsäsongen närmar sig och jag kommer börja göra lite mer uppdateringar!

Förövrigt så är jag bostads- och arbetssökande i Lima-Sälen området :) har tänkt flytta upp i dec nångång. Så vet ni nått, hör av er.

Och tillslut så kan jag med lite sorgset meddela att min Suzuki rm125-07 är till salu :( tiden räcker helt enkelt inte till.. Annons finns på blocket!

Kram sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar