söndag, maj 15, 2011

Träna!

Godmorgon på er. Jag ligger fortfarande och drar mig i sängen, minns inte riktigt när jag fick göra det sist.. Men nu har jag ledigvecka så då blir de bättring :)

Igår var jag med brorsan till strängnäs på stockholmscrossen :) Banan såg riktigt fin och rolig ut så jag vart hyffsat körsugen kan jag medge! Så idag blir det till at skruva isär suckan min lite grann.. Bakdämparen läcker olja så den måste jag lämna in innan jag kan ut och träna!

Ska försöka hitta nått schema till gymmet så jag åtminstone kan fara dit! Som jag har saknat worldclass värmdö!

Annars i veckan ska jag klippa mig imorn. Kiropraktorn och fixa läkarintyg på onsdag. Och resten blir väl träna, vila, städa, packa upp och fixa med hojen och bussen :) Blir nog precis en sån vecka som jag gillar :)

Nu blire söndags frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar