torsdag, maj 19, 2011

Ledigvecka!

Hallå!
Idag är det torsdag och större delen av min lediga vecka har redan gått åt! Men jag har fått en hel del gjort ändå :)
Min bakdämpare till crossen är nu på rep och när jag tog isär så hittade jag en del annat att fixa till så så fort dämparn kommer tillbaka borde jag kunna köra igen :)

Jag har även fått en hel del gjort på bussen :)
*bytt bränslefilter
*bytt oljefilter och olja
*bytt handbromsvajer och slipat på bromsbackarna.
Sen har jag börjat med lite rost lagningar :) Tycker jag är ganska duktig faktiskt.

Inte nog med det så har jag hunnit träna, klippa mig och vart hos kiropraktorn. Kiropraktorn ville se mig igen denna vecka så imorn ska jag tillbaka. Satt visst fast ganska rejält i ländryggen. Vilket förklarar varför de gjort lite ont ibland..

Nu ska jag packa en gymväska, äta lite energi och ge mig iväg på ett lunchpass med bodypump!

Sen om vädret tillåter ska jag fortsätta med rosten på bussen..

Så nu vet ni vad som pågår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar