måndag, november 16, 2009

Ojojoj..

Kan inte ens ge mig in på att beskriva helgen.. Vindalsö fre-lör med jobbet var trevligt. på lördagen var jag stressad som en.. Ja jag vet inte vad. Vi skulle åka 14.00 från vindalsö och 18.00 skulle jag vara i gävle.. Inte nog med att tidsschemat redan var nästintill omöjligt att hålla så var taxibåten 30 min sen..(!!) Vadå panik? Så bussen fick smaka kan man ju säga.. körde djurö-gävle på 2 timmar och 15 min typ. Jaja hann iaf se några flippar och annnat skönt från Flap och Frog sen vare fullt ös hela kvällen och natten. På söndagen åkte jag från gävle vid 13 sen skulle jag ha match 18 så det blev två timmar sömn innan matchen som gick sådär kan man säga..

Ja detta va den officiella och korta förklaringen..

Idag är jag ganska slut, sitter nu på rast och vilar mig lite iallafall. Ikväll blire träning igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar