tisdag, november 24, 2009

Efter regn kommer.. Snö?

Lider verkligen just nu av att hösten är så lång! Måste komma lite snö nu, inte här hemma kankse, men gärna i lima eller nån annanstans som jag kan åka och träna lite!

Idag ska jag efter jobbet in till autoexpertens verkstad i hemmesta och se om de kan fundera ut vad som tjorvar på bussen.. Nått är det som är knas iaf, känns inte så kul att köra med den då =/ Hoppas bara på att det inte är nått med över tre nollor på fakturan..=/ Ibland är jag så less på bilar så jag skulle nästan kunna tänka mig att åka buss.. Haha eller inte! Buss är nog det värsta jag vet, kommunalt iaf.

Snart ska jag väl in till ungarna igen, men först en powernap på soffan och en pepparkaka nu när det bara är en månad kvar till julafton! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar