tisdag, februari 14, 2012

Virrigt

Saknar detta lilla monster lite extra idag..

Helgen skulle då bestå av sm del 2 på lördagen och sverigecupen del 2 på söndagen.
Lördagen vart mest kaos. Vill inte gå in på detaljer eftersom att jag faktiskt inte är säker på exakt varför det gick som det gick. Efter halva dagen avbröts iaf tävlingen. Så nu vet vi inte om resultatet från det heat vi körde kommer räknas eller inte. Ärendet ligger hos svemo. Jag skulle hoppas att jag får poäng eftersom att jag blev 8a.
Men vi får se.

Sverigecupen gick bättre och arrangören hade förbättrat sig lite grann iaf. Magnus vart 3a i båda sin kvalheat och efter startvurpa så lyckades han köra upp sig från typ 15 till 5a! Så grym. Och då var ändå banan ovanligt svår att köra om på.

Igår fick jag erbjudande att tävla i nordiska mästerskapen. Självklart tackade jag ja. Kul :)

Idag på alla hjärtans dag kan jag tänka och sakna lite extra. Så många fina att sakna :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar