fredag, november 26, 2010

Stressdag

Gokväll

Idag har det var lite väl mkt skynda för att vara kul..
Börjde med att åka upp till morfar och lasta hans snöslunga som skulle in i vårt garage på lagning. Sen hem och tvätta av bussen så gott det gick och köra den på garage så jag kan dekala lite imorn..
Sen vart jag hämtad av snörisen för färd till Ikea.. Vi började med köttbullar och sen gick vi igenom hela varuhuset och kom ut med två kassa och en kartong :) efter det drog vi vidare till forum och jag hade vääärldens shoppingflo! Tuuur att jag hade tidsbegränsning.. Sen vart de hem och byta tröja, kasta mig in i bilen igen för att åka med på make up och hudvårds föreläsning med cecilia liden som är svensk mästarinna x 7 i make up :) så kul och inspirerande :)

Nu är jag helt jääääla mör. Ska nog sova så dekalerna har chans att hamna rakt.. Å hejja alla svenska som racear nere i us nu!! Gogogooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar