fredag, september 10, 2010

sjukling

Tycker så synd om mig själv.. Har drabbats av en vidrig förkylning.. usch. Men jag har ändå jobbat, igårkväll kände jag däremot av feber.. så jag va glad att jag va ledig idag och ända till måndag :)
Idag har jag hämtat ut mitt och Linas efterlängtade BTO paket :) innehållandes ett nytt ställ och armbågsskydd åt mig och ställ+hjälm åt henne =) Sweeeet! Passade även på att rösta, handla sika och boka tid hos frissan. Annars så har jag hållt på med suckan större delen av dagen, börjat riva lite smått men nu kommer jag inte så mkt längre utan hjälp =/ morr.. Och mitt svin till bror är ju i gbg på sx där jag mkt heller skulle va än hemma i soffan =( Och inte känns de bättre av att Ronja ringde igår och ville att jag skulle åka ner, jävla feber säger jag bara!
nåja.. nu ska jag laga lite middag, lammytterfilé.

imorn blire fortsätta med förkylningskurering, garaget och städa bussen. samt planera resa till luleå och hämta kisse sön-mån och tyskland nästa helg.. TUR att jag älskar att åka/köra bil =)

Kärlek på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar