söndag, augusti 29, 2010

Debuten!

Ja nu ni.. Idag har jag kört tävling i cross för första gången, riktigt impuls beslut vart det igår kväll vid 11 :p Så vi drog från soffan till adams garage för att lasta in min fina lynx i min buss och adams och maricas crossar i deras buss.. Haha så sjukt nervös vart jag, kunde knappt sova inatt :p
Iaf 7.30 for vi från Lima och 15 efter att anmälningen hade stänng och 10 min före vi skulle träna så anlände vi iaf till årsunda banan. Och vilken bana! Goooo! Fin sandbana =) oj va kul det var!
Om jag låter bli att tänka på starterna så var jag nöjd efter heat 1, va superkul och jag vart inte helt slut. heat 2 så hände det något på andra varvet =/ först gick växlarna trögt och sen kunde jag inte växla alls, så jag fick tyvärr bryta. Vet fortfarande inte vad som hänt, men de känns lite surt.
För Marica gick de kanon, Adam också, trots startvurpa i heat1!
Jag samanfattar med att det va en riktigt kul dag (bortsätt fårn att jag nu har ett vrak i garget) på en kanonbana! Just nu är jag sjukt taggad på att träna :)

Lynxen är alltså hemma :) Jag är så nöjd, och nu kan snön gärna komma :D

Ja va nog nå mer jag skulle ha skrivit men nu måste jag hoppa in i duschen, äntligen!

5 kommentarer:

  1. ÅH!! vad jag önskar att jag hade mod som dig. Bara spontant dra iväg och tävla!! Jag vill oxå. Lär mig vara spontan på det viset oxå! :D
    Peppning tack.!

    SvaraRadera
  2. Bine, de va inte mod! Jag blev fasen nästan tvingad :p fast de va de värt, grymt kul och inget att vara rädd för :) kör bara! Och Maria, tack desamma ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, men det kanske är skit bra:)
    Alla kommer att få tvinga mig i vinter så jag törs:) Ska du inte vara med på KM här den 25-26 sept då?

    Gömma mig under hjälmen, jappp!!

    SvaraRadera
  4. Ja tro inte att du kommer undan :D Mja kanske de :) vad blir de för skoter då?

    SvaraRadera